1.4.2013 uudempi etu iskari paikoilleen.
Aikaa meni 7 tuntia. Kaikki pultit jotka altistuneet tie suolalle piti puhdistaa. Moottorinkaatumarauta alapään/moottorin pultti hapettunut ettei tahtonut aueta. Piti kierretapilla puhdistaa jengat.
purkaminen alkoi parin tunnin päästä iskari oli pois.
Molemmat Showan tekemiä. 140 euroa italiasta. Ja Ebay de huudettu. 2011 mallin pyörästä.
Jossain vaiheessa iskari on vaihdettu Showasta WP tekemään. Varaosa muuttunut 31427702732 was superseded by 31427728210 joka selviää jenkkisivustoilta MAX BMW Motorcycles
52000 km ajettu ja vuotaa. Uusi ainakin puhtaampi ja täysin samanlainen
Vanhan iskarin vein Rajamotiiin korjattavaksi. Kuulema onnistuu kun tuon säiliön kanne aukaisee. Akseli kuulema standardi kokoinen että tiivisteet pitäisi löytyä. Katsotaan saako kuntoon.
Uusi paikoillaan
Moottorin ja tankin suojaraudan alapään pultit täysin ruosteessa. Asennettu noin vuosit sitten. 10/2012. Maantiesuola tehnyt tehtävää. Moottorin päästä hapettunut joten jouduin kierteet puhdistamaan kierretapilla.
Talveksi tuollainen suoja. Tilattu eBay de 18 euroa + posti. Jospa estäisi jään kertymistä tuohon tankoon joka sitten taasen syö tiivistepintoja.
Samalla asensin tuon imuilman tunnistimen lämpötilan muuttajan -20C (The ACCELERATOR module)
Tuolta löytyy asennusohje kuvien kera ja englanniksi kylläkin.